Sider

fredag 16. november 2012

BaG of JoY

 
Jeg har tatt litt av når det gjelder det å sy vognposer :)
Tydeligvis er det flere enn meg som syntes at disse er fine, for nå har jeg sydd en hel haug til både kjente og ukjente!
Det blir stadig mer avanserad og litt penere for hver gang.
 
Her kommer et litre utvalg av noen jeg har sydd;

Sommerpose


Sommerpose (til salgs hvis noen vil ha den) Er en liten pose med liggelengde på ca 1m

Vinterpose - første test

Vinterpose

Et lite strykemerke gjorde susen

Vintepose til Hermannen - litt sprø


Vinterpose (uten fyllet i)


Denne ble jeg ferdig med i dag - syntes den ble knalltøff!
Holder på med en til, som jeg satser på blir ferdig i løpet av helga. Den er minst like sprø som den ovenfor. I like it :)
 
Oppskrifta har jeg faktisk ikke funne på en blogg - hurra! :P
 
Mannen er på kveldsvakt, så nå skal jeg fortsette på Hermann sin Evine sin pose (Hermann 2,5 år kaller henne det)
 
God kveld i stova!
 
 

1 kommentar: